Retourneren & Restitutie

Besteld product is defect of beschadigd bij ontvangst

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. In uitzonderlijke gevallen zou het kunnen gebeuren dat je toch een defect product ontvangt. Om dergelijke vervelende situatie snel en effectief af te handelen, neem je onmiddellijk na ontvangst contact met ons op zodat er een aangepaste regeling kan getroffen worden. Wanneer een product tijdens het transport beschadigd werd, dan dien je hiervoor ook de retourprocedure te volgen!

Hoe een defect of beschadigd product terug sturen?

1). Neem contact op met onze klantendienst:

  • Mailen: webshop@robbyfish.be
  • Bellen: +32 3 366 45 65 (di-za van 9u – 17u) gesloten op zondag, maandag & feestdagen!

2). Wij sturen U een retourformulier waarmee je het product kostenloos kan terug sturen. Vul dit formulier volledig in met eventueel gebruik van foto’s die aantonen dat de verpakking beschadigd is toegekomen.

3). Robby Fish geeft verdere instructies hoe de retourzending zal verlopen. Voor de terugzending kun je eventueel de originele verpakking gebruiken (wel de sticker van DPD verwijderen!). Het product moet compleet zijn, dus alle accessoires mee versturen.