Bestellen

1. Hoe kan ik een artikel zoeken op de website?
Er zijn meerdere manieren om artikelen te vinden op onze website. Hieronder een overzicht van de opties:
a) Zoeken op trefwoord in de zoekbalk bovenaan op onze startpagina.
b) Zoeken via een categorie. In de oranje balk onder de zoekbalk staan alle categorieën waarvan wij artikelen hebben. Door op 1 van deze categorieën te klikken kan je specifieker en gerichter zoeken naar jouw gewenste artikel.
c) Op de startpagina staan links naar onze aanbiedingen.

2. Kan ik via mail bestellen?
Ja hoor!
Helaas hebben wij niet ons volledige assortiment op de webshop ingebracht, daarmee zijn we alle dagen zeer actief bezig, maar de markt verandert heel erg snel en daar pikken we graag op in. Dus kun je iets niet vinden, of heb je een specifieke vraag of wens, stuur ons dan gerust een mailtje, we zijn er om je te helpen!
[email protected]

3. Ik kan een artikel, kleur of maat niet vinden. Is dit artikel nog te bestellen?
Als een artikel niet op onze website terug te vinden is, dan is deze helaas niet op voorraad of nog niet ingevoerd in het systeem.
Maar stuur ons gerust een mailtje, we zorgen ervoor dat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen!

4. Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Je bestelling annuleren kan zolang deze nog niet door ons is verzonden. Tot aan de verzending kun je contact opnemen via het contactformulier of per e-mail. Mocht je bestelling al verzonden zijn, dan is het helaas niet mogelijk om nog te annuleren en zal je de bestelling moeten retour zenden.
Meer informatie hierover vind hier bij ’Bezorgen en afhalen'.

5. Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen, wat nu?
Check eerst ofdat het geld van je bankrekening is gegaan. Mocht dat niet het geval zijn, dan is er iets misgelopen met je betaling en is je bestelling niet doorgekomen.
Als je geld wel is afgeschreven maar je hebt geen bevestigingsmail van ons ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of per e-mail. Dan doen wij het nodige om je verder te helpen.

6. Kan ik een waardebon of kortingscode gebruiken in de webshop?
Op de waardebon staat een code die je online kunt gebruiken bij stap 1 onder "winkelwagen", dit zelfde geldt voor een kortingscode. Vul hier je code in en deze wordt direct verwerkt. De unieke code op de waardebon staat bovenaan rechts. Deze code is uniek en kan slechts eenmalig gebruikt worden. Je kunt uiteraard ook de waardebon in de winkel gebruiken!

7. Waarom is er sinds 1/7/2021 een ander BTW tarief als ik bestel uit een EU land buiten België?
Sinds 1/7/2021 is er een overeenkomst tussen de EU landen dat er voor alle particuliere verkopen aan andere EU-landen de btw tarieven gelden in het land van de EU-klant. Dat wil zeggen, voor een klant die bestelt vanuit Nederland gelden de tarieven van 21% op zowel hengelsportmateriaal als voeders. Voor een klant uit Duitsland geldt het tarief van 19% op hengelsportmateriaal en voeders. Voor de klanten in België is dat 21% op het hengelsportmateriaal en 6% op de voeders. Dus bij het afrekenen krijg je een courant overzicht van de juiste tarieven die gelden voor jouw land. 

* We'll never share your email with anyone else.
Contact
We helpen je graag. Contacteer ons.
<
iDEAL PayPal MasterCard Visa Bancontact SOFORT Banking Visa Electron Maestro Belfius American Express KBC Giropay ING HomePay Cartes Bancaires
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Taal
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...