Bezorgen & Afhalen BE - NL

Bezorgen & afhalen BE en NL

Kan ik voor een afhaling bij ROBBY FISH kiezen?

Ja, dat kan. Tijdens de afhandeling van je bestelling kun je voor de optie ‘afhalen in de winkel’ kiezen en dan vervallen de verzendkosten.

 

Kan ik voor een thuislevering kiezen?

Ook dat kan. Kies dan Post.nl thuislevering als aflevermethode. Selecteer vervolgens “een levering op een adres naar keuze”. De verzendkosten worden automatisch berekend afhankelijk van je totaal aankoopbedrag.

 

Wat is een Post.nl afhaalpunt en hoe werkt het?

Wil je je ROBBY FISH-bestelling laten leveren in een afhaalpunt? Kies dan voor Post.nl afhaalpunt. Selecteer Post.nl als aflevermethode en dan de optie afhaalpunt. Je krijgt vervolgens een overzicht te zien van alle mogelijke afhaalpunten met hun openingsuren. De verzendkosten worden automatisch berekend afhankelijk van je totaal aankoopbedrag.

Je vindt altijd wel een Post.nl afhaalpunt (krantenwinkel, bloemenwinkel, wijnhandel, benzinestation, supermarkt …) in je buurt waar je je ROBBY FISH-bestelling kunt gaan afhalen.

Alle Post.nl afhaalpunten zijn open op zaterdag en de meeste Post.nl afhaalpunten zijn zelfs 6 dagen per week open.

 

Voor retourpaketten:

Wanneer je pakketje afgeleverd is in België of Nederland, kan je retourneren (zie retourprocedure op de home pagina!) via een Post.nl afhaalpunt in België of Nederland. 

 

Betaal ik verzendkosten?

  1. afhalen bij ROBBY FISH: gratis!
  2. België: aankoopbedrag hoger dan 75 euro (incl BTW): gratis naar een thuisadres of post.nl afhaalpunt
  3. België: aankoopbedrag lager dan 75 euro (incl BTW): 8 euro naar een Post.nl afhaalpunt of naar een thuisadres.
  4. Nederland: aankoopbedrag hoger dan 75 euro (incl BTW): gratis naar een thuisadres of post.nl afhaalpunt
  5. Nederland: aankoopbedrag lager dan 75 euro (incl BTW): 10 euro naar een post.nl afhaalpunt of naar een thuisadres.
  6. Voor het retourbeleid dien je contact op te nemen met de klantendienst!

 

Kan ik mijn bestelling laten leveren in andere landen dan België en Nederland?

Ja hoor, maar dan kun je enkel per mail bestellen want het online systeem laat dat niet toe als je vanuit BE of NL je bestelling ingeeft.

 

Kan ik mijn verzendadres aanpassen nadat mijn bestelling geplaatst is?

  1. Eenmaal je order geplaatst is, kun je dit helaas niet meer aanpassen.
  2. Indien je niet aanwezig bent bij thuislevering door Post.nl, wordt er een briefje achtergelaten in je brievenbus door de chauffeur.
  3. Er zal nog een tweede aanbieding volgen.
  4. Ben je dan weer niet thuis, dan gaat het pakketje naar een nl afhaalpunt waar je het de komende 7 dagen kunt afhalen.

 

Wanneer is mijn bestelling klaar om af te halen of wanneer krijg ik ze thuis geleverd?

De meeste bestellingen worden binnen de volgende 3 werkdagen al bij jou thuis geleverd! Als de artikelen beschikbaar zijn in ons magazijn en wij jouw bestelling voor 12 uur hebben gekregen, dan komt jouw bestelling de 2e volgende werkdag al bij jou aan.

Als er een artikel niet op voorraad is dan krijg je daar bericht over -> zie “Artikel niet in voorraad”.

Je hebt gekozen voor levering in de winkel van ROBBY FISH, dan krijg je een e-mail zodra je pakje klaarstaat. Je hebt gekozen voor een thuislevering of een levering in een Post.nl afhaalpunt, dan kun je via de tracking module je pakketje volgen.

Zodra we het pakketje aan Post.nl gegeven hebben, krijg je een e-mail over de status van je verzending.

 

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Zie de rubriek “Retourneren en restitutie”.

 

Kost het geld om mijn bestelling te retourneren?

Neen, je kunt je pakketje gratis terugsturen enkel indien ROBBY FISH daarvoor de schriftelijke toestemming geeft.

Gaat het om je volledige bestelling, dan storten we het volledige bedrag terug, behalve de eventuele verzendkosten die je betaalde voor een thuislevering onder 75 euro (behalve eilandentoeslagen).

Wil je een of meer artikelen van je bestelling houden, dan storten we de betaalde kostprijs van de geretourneerde artikelen terug, behalve de eventuele verzendkosten die je betaalde voor een thuislevering onder 75 euro (behalve eilandentoeslagen).

Heb je een artikel besteld tegen een bepaalde korting? Dan krijg je natuurlijk alleen het bedrag terug dat je betaald hebt.

Heb je geen verzendingskosten betaald omdat je bestelling meer dan 75 bedroeg, dan zullen wij de verzendkosten twv 8 euro van het terug te betalen bedrag afhouden.

Is het een door ons gemaakte fout, dan zullen wij uiteraard alle kosten op ons nemen.

 

Hoe betaalt ROBBY FISH BVBA een retour terug?

De klantendienst zal je daarover verder berichten en het bedrag zal via de rekening teruggestort worden vanwaar je betaalde.

 

Hoe werkt een retourzending via Post.nl?

Je moet de artikelen die je retour wilt sturen opnieuw verpakken in de originele verpakking met een hele goeie vulling tegen alle schade.

Vul het retourdocument in (verkregen via ROBBY FISH kantendienst) en steek het bij de artikelen die je terugstuurt. Het label - retourdocument krijg je via ROBBY FISH BV toegemaild en dat kleef je op de doos.

Daarna breng je je pakketje naar een Post.nl afhaalpunt om het te verzenden naar ROBBY FISH.

* We'll never share your email with anyone else.
Contact
We helpen je graag. Contacteer ons.
<
iDEAL PayPal MasterCard Visa Bancontact SOFORT Banking Visa Electron Maestro Belfius American Express KBC Giropay ING HomePay Cartes Bancaires
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Taal
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...