Betalen

Hoe kan ik betalen bij ROBBY FISH webshop?

De betaling en terugbetaling van jouw aankopen worden verwerkt door Mollie.

 

Mollie  

Dit is een Nederlandse betaaldienstverlener en al sinds vele jaren een betrouwbare partner in online betalen.

Mollie biedt diverse betalingsmethoden. Mollie is een e-commerce onderneming die betalingen via Internet mogelijk maakt.

Betalen middels Mollie is snel en veilig, je deelt namelijk je financiële informatie niet met ons.

Een groot voordeel van Mollie is dat de je betaling direct bij ons binnenkomt en we je bestelling dus nog sneller kunnen versturen!

 

Veilig betalen met Mollie:

 - Zelf online betalingen regelen.

 - Mollie is een onafhankelijke derde partij.

 - Veilige betalingsverbinding.

 

Mollie waarborgt uw veiligheid met een veilige SSL-verbinding. Mollie is inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevende payment service provider (PSP) in de Benelux.

SSL-verbinding 

Uw transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door de groene navigatie balk) garandeert een veilige transactie met u en uw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden uw gegevens kunnen gebruiken. Uw bank zal tijdens de transactie het transactiescherm in het beeldscherm plaatsen. Zo bent u vertrouwd en veilig online aan het winkelen. Ook vanuit het buitenland vinden uw betalingen plaats via een veilige SSL verbinding.

 

Kijk voor meer informatie of contact ivm de werking van Mollie: Website van Mollie

  • Absoluut gegarandeerde beveiligde betaling.

  • ROBBY FISH BV heeft geen toegang tot jouw bankgegevens.
  • GRATIS service alle betaalopties!
  • De verwerkingskosten aangerekend door Mollie zijn voor rekening van ROBBY FISH BV.
  • Diverse nationale en internationale betalingsmogelijkheden.

 

Wat wordt er ondersteund:

Bancontact

Mastercard-Visa-American Express

KBC/CBC button-Belfius Direct Net-ING Home Pay

Paypal

Ideal

Sofort Banking

EPS

Giropay

 

Aarzel zeker niet om ons te contacteren indien er tijdens het bestel- of betaalproces iets fout loopt.

Mollie:

Keizersgracht 126, 1015 CW Amsterdam, Nederland

Nederland

T: +31 20 820 2070

E: [email protected]

https://www.mollie.com

 

Betalen met creditcard:

Als u ervoor kiest om met een creditcard te betalen, vragen we u de volgende gegevens in te voeren:

Creditcardnummer

Vervaldatum

cvv2-code (validatiecode)

Naam pashouder

Nadat u deze informatie heeft ingevoerd, klikt u op "Verzenden". Uw aankoop is nu voltooid en naar ons systeem verzonden. U wordt doorgestuurd naar onze website waar u een bevestiging van uw aankoop vindt. Bovendien ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw aankoop.

 

Veel Gestelde Vragen:

Waarom is er een validatiecode?

De validatiecode (Card Validation Code) zijn de laatste drie cijfers op de achterkant van uw creditcard.

We vragen u deze informatie in te voeren om ervoor te zorgen dat uw kaart niet voor frauduleuze doeleinden wordt gebruikt, aangezien dit nummer nergens anders wordt afgedrukt. De kaartvalidatiecode valideert dat de persoon die de aankoop doet, de eigenaar van de creditcard is en niet een kopie van de creditcard of alleen het nummer van de creditcard. Ook zijn de laatste drie cijfers niet opgenomen in de magneetstrip op de kaart, noch maken ze deel uit van het creditcardnummer.

Wanneer wordt mijn creditcard belast?

Nadat u op "Verzenden" heeft geklikt, worden uw persoonlijke gegevens geverifieerd. Zodra uw persoonlijke gegevens zijn goedgekeurd, wordt uw creditcard belast. Uw bestelling wordt vervolgens naar ons systeem gestuurd (dit duurt slechts enkele minuten).

 

Welke informatie ontvangen we?

We slaan uw creditcardgegevens niet op; alleen uw eigen bank heeft deze informatie. Doc-gegevens verifiëren uw kaartnummer, verificatienummer en uw adres tijdens de transactie. We zullen een elektronisch bericht ontvangen ter bevestiging van uw:

Naam

Adres

Telefoon nummer

Bestelde producten

Uiteraard gaan wij op gepaste wijze met uw gegevens om, geheel volgens de GDPR.

 

Kan ik mijn aankoop wijzigen nadat ik heb besteld?

We kunnen uw creditcard niet meer dan één keer belasten. Wij kunnen daarom alleen het totaalbedrag van uw bestelling wijzigen. Als u uw bestelling wijzigt naar een lager bedrag dan het oorspronkelijke bedrag, storten we het verschil terug op uw creditcard.

 

Uw bestelling wijzigen

Geef uw gewenste wijzigingen door via e-mail of telefoon. Of kijk op onze contactpagina. Vermeld ook uw ordernummer zodat we uw gewenste wijzigingen snel kunnen realiseren.

* We'll never share your email with anyone else.
Contact
We helpen je graag. Contacteer ons.
<
iDEAL PayPal MasterCard Visa Bancontact SOFORT Banking Visa Electron Maestro Belfius American Express KBC Giropay ING HomePay Cartes Bancaires
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Taal
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...